.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جانبازان، همچنان آماده جان‌نثاري براي نظام اسلامي

جمعي از جانبازان 70 درصد نابينا و شيميايي دوران هشت سال دفاع مقدس بابل، دفاع از مرز و بوم را وظايف همگان دانستند و گفتند: همچنان آماده جان نثاري دوباره براي حفظ نظام اسلامي هستيم.

اين جانبازان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشتند: هرگاه حضرت امام خميني(ره) حضور ملت ايران را در جبهه هاي جنگ براي مقابله با دشمنان خواستار مي شدند، نوجواناني که سن آنها کم بود براي رفتن به جبهه گريه مي کردند و حتي با دست بردن به شناسنامه حضور خود را در جبهه هاي جنگ مجاز مي کردند.

يک جانباز 70 درصد نابيناي بابل با بيان اينکه جانبازان از قافله شهدا عقب ماندند، گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان با بصيرت در جبهه ها حضور يافتند کما اينکه بر عاقبت حضور خود نيز واقف بودند.

"سيد ابراهيم موسوي" که در سال 1365 در عمليات کربلاي 5 و منطقه عملياتي شلمچه به درجه جانبازي نايل آمده، اظهار داشت: امداد غيبي در تمام عمليات آشکار بود در حاليکه دنياي استکبار با سلاح روز دنيا در مقابل ايران مجهز شده بود.

وي با اشاره به اينکه امام راحل انسان مخلص و خدايي بود، تصريح کرد: تدبير و هدايت کشور به رهبري حضرت امام خميني (ره) يکي از دلايل حضور عاشقانه در جبهه هاي حق عليه باطل بود.

وي با بيان خاطرات خود ادامه داد: در يکي از شب‌هاي عمليات يکي از فرماندهان جنگ به جوانان وعده ديدار با امام راحل را در صورت موفقيت در عمليات داده بود که در آن عمليات، جوانان ذره‌اي از رسيدن به پيروزي کوتاهي نکردند و با تمام قوا به موفقيت دست يافتند.

به گفته اين جانباز، تجربه هشت سال دفاع مقدس به عنوان يکي از سرمايه هاي بزرگ جوانان امروز محسوب مي شود که اين قشر همراه با توليد علم در واقع ادامه دهنده راه جواناني هستند که در جنگ سخت، در مقابل دشمن ايستادگي کردند.

موسوي با بيان اينکه امروز دشمن با تمام قوا ولايت فقيه را مورد هدف قرار داده، خاطرنشان ساخت: ولايت فقيه ستون اسلام و انقلاب است و بايد با هوشياري پشت اين ستون محکم بايستيم.

اين جانباز 70 درصد عنوان داشت: سلام بر آن رهبري که با آمدنش دنيا را به لرزه درآورد و از هيچ ابرقدرتي نهراسيد، سلام و درود بر رهبري که در دل جوانان تحول ايجاد کرد و سلام بر خانواده هاي شهدايي که پيکرهاي مقدس شهيدشان هنوز برنگشته و بايد بدانيم که گمنام واقعي ما هستيم و آنها نامداران تاريخ و جاويدان هميشه روزگار هستند.

اين جانباز که در سالهاي 1362 و 1365 در جنگ مجروح شده، بيان داشت: از سال 1365 تاکنون به دليل جراحت از ناحيه دو چشم، صورت، فک و دندان تقريباً هر روز براي معالجه به بيمارستان مراجعه مي کنم و گوش دادن به راديو معارف، حفظ چهار جزء قرآن کريم، تحصيل در حوزه امام محمد باقر (ع) قم به صورت غير حضوري از جمله کارهايي است که تاکنون انجام دادم.

همچنين پاسدار "حسن حسن‌تبار درزي" متولد 1342 يکي ديگر از جانبازان 70 درصد شيميايي نيز در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: در سال 1359 وارد جبهه شده و دو بار در عمليات والفجر مقدماتي و عمليات فاو مجروح شدم و بعد از درمان موقت در بيمارستان تهران، براي معالجه به کشور بلژيک انتقال يافتم.

وي با بيان اينکه براي حفظ نظام جمهوري اسلامي بايد همواره فرمايشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار قرار دهيم، افزود: تا زماني که ملت ايران پشت سر ولايت فقيه باشند ، هيچگاه نظام شکست نخواهد خورد.
وي که جانباز 95 درصد از ناحيه چشم است، يادآور شد: هفته اي سه بار براي معالجه به تهران مي روم که در هر ماه، سه الي چهار ميليون ريال هزينه پرداخت مي کنم.

حسن‌تبار خاطرنشان کرد: پيش از اين، هزينه هاي انجام شده از سوي بنياد شهيد و امور ايثارگران پرداخت مي شد اما متاسفانه در سال جديد تاکنون هيچ مبلغي براي مخارج هزينه شده به‌منظور تهيه دارو و درمان دريافت نکرده ام که اميدوارم با توجه به مشکلات اقتصادي در اين زمينه، مسئولان ذي ربط اقدام کنند.



http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Larg_Pic/2010%5C7%5C17%5Cimg634149623926250000.jpg





http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Larg_Pic/2010%5C7%5C17%5Cimg634149623932968750.jpg



http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Larg_Pic/2010%5C7%5C17%5Cimg634149623939687500.jpg



http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Larg_Pic/2010%5C7%5C17%5Cimg634149623946406250.jpg




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.975 seconds.